Je li vaše dijete razvilo vještine učenja i pamćenja? Ima li razvijenu samostalnost i odgovornost u izvršavanju školskih obaveza? Odustaje li lako čim nešto ne razumije ili ne zna riješiti?
Količina školskih obaveza zna biti vrlo stresna i demotivirajuća za učenike, a posljedično i njihove roditelje.
PRAKTIKUM Boravak osigurava učenicima 3. i 4. razreda usmjeravanje, pomoć i motivaciju u učenju i izvršavanju školskih zadataka te ih se potiče na samostalnost i preuzimanje odgovornosti u izvršavanju školskih i drugih obaveza.
Pridruži nam se!
ORGANIZACIJA RADA
Za koga | za učenike 3. i 4. razreda OŠ |
Trajanje | od listopada do lipnja |
Kada | Ovisno o odabranom paketu, program se održava tjedno 2 ili 3 puta u trajanju od 3 ili 4 sunčana sata u jutarnjem i popodnevnom terminu.
* |
Gdje | Selska 90B, Trešnjevka |
Cijena | Na upit, ovisno o odabranom paketu. * Mogućnost organiziranja toplog obroka. |
Prelazak s razredne na predmetnu nastavu zna biti vrlo stresan i demotivirajuć za učenike, a posljedično i njihove roditelje. Nagli porast broja predmeta, gradiva, školskih sati i školskih obaveza učenici nerijetko dočekaju nespremni, bez razvijenog osjećaja samostalnosti i odgovornosti te s vrlo skromno razvijenim tehnikama učenja.
Nereagiranje na taj proces često zna rezultirati razvijanjem animoziteta prema školi i učenju općenito, narušenim odnosima s roditeljima, a ponekad i razvijanjem psiholoških poteškoća i tegoba, poput ispitne anksioznosti, straha od škole i sl. – stoga je potrebno pravodobno pripremiti dijete na promjene koje ga očekuju i pružiti mu potrebnu podršku.
PRAKTIKUM Boravak nudi odgovor na potrebe djece i roditelja na način da holistički pristupa cjelokupnom razvoju djetetovih znanja, vještina i sposobnosti. Provođenjem ovog cjelogodišnjeg programa (traje koliko i školska godina), polaznicima se u trajanju od tri do četiri sata kroz usmjeravanje, pomoć i motivaciju pruža stručna pomoć i podrška u učenju i izvršavanju školskih zadataka (pisanje domaćih zadaća, učenje, čitanje s razumijevanjem, pisanje sastavaka, čitanje lektire itd.) te ih se potiče na samostalnost i preuzimanje odgovornosti u izvršavanju školskih i drugih obaveza.
Program je osmišljen na način da polaznici kroz organizirano vrijeme i strukturirane aktivnosti pod stručnim vodstvom razvijaju višestruka razvojna područja, samopouzdanje, samostalnost, odgovornost te usvajaju pozitivan odnos prema školskim i drugim radnim obavezama.
Ciljevi programa
- Razvijati vještine učenja i pamćenja te uvježbavati primjenu raznih tehnika učenja na vlastitom školskom gradivu
- Osnažiti polaznike u organizaciji i planiranju učenja
- Poticati samostalnost polaznika i motivirati ih na preuzimanje odgovornosti za izvršavanje školskih i drugih radnih obaveza
- Uvježbavati konkretne tehnike i alate za opuštanje i reduciranje stresa
- Razvijati osjećaj samopouzdanja i uspješnosti te vještine nošenja s neuspjehom
- Osnažiti polaznike za prepoznavanje, izražavanje i regulaciju vlastitih emocija u svakodnevnim aktivnostima
- Razvijanje prosocijalnih oblika ponašanja
- Poticati razvoj jezično-komunikacijskih, logičko-matematičkih, znanstveno-tehnoloških i socio-emocionalnih znanja, vještina i sposobnosti
- Poticati razvoj tjelesno-kinestetičkog i kulturno-umjetničkog područja
PREDNOSTI PROGRAMA
- USKLAĐENOST S OBRAZOVNIM INOVACIJAMA I TEHNOLOGIJAMA
Kada se pojavi neka novost u sadržajnom, metodičkom ili didaktičkom smislu, mi ju vrlo brzo i lako implementiramo i uskladimo svoj program.
- STRUČNI PROGRAM
Program su osmislili stručnjaci iz područja odgoja i obrazovanja na temelju suvremenih pedagoških spoznaja te višegodišnje prakse.
- VODITELJI PROGRAMA
Voditelji programa su kompetentni stručnjaci pedagoškog profila, koji uz metodičko-didaktička teorijska i praktična znanja imaju izražene komunikacijske i socio-emocionalne vještine te motivaciju i sklonost rada u okruženju s djecom.
- VISOKO INDIVIDUALIZIRANI PRISTUP SVAKOM DJETETU
Program se provodi u malim grupama (do 10 polaznika). Niz je benefita rada u malim skupinama, a jedan od najvažnijih je visoko individualizirani pristup svakom djetetu. Tako voditelj zaista može upoznati dijete i pomno birati aktivnosti kojima želi doprinijeti razvoju pojedinog područja. Primjerice, ako dijete pokazuje slabije razumijevanje pročitanog teksta, voditelj će posvetiti dodatnu pažnju navedenoj potrebi. Također, i polaznici se međusobno bolje upoznaju i slobodniji su u izražavanju sebe i svojih potreba, postavljanju pitanja, pokazivanju “slabijih strana” kojima voditelj potom može dati podršku.
- KONTINUIRANO PRAĆENJE I IZVJEŠTAVANJE
Budući da polaznici u procesu osamostaljenja i učenja trebaju podršku okoline, roditelje se također usmjerava kroz redovitu komunikaciju, izvješća o napretku polaznika i popratne edukativne materijale. Na taj način roditelje aktivno uključujemo u proces pružanja podrške svome djetetu jer je za postizanje vidljivog napretka potrebna kontinuirana primjena naučenog.
Za više informacija o programu kontaktirajte nas na 091/6137 493 ili [email protected]