Hvala vam na osvrtu na Amarie i njezino vrijeme provedeno u Praktikum glazbenim radionicama. Od svih oprobanih aktivnosti u ovoj akademskoj godini – engleski, gimnastika, ples… – glazbena grupa u Praktikumu je za nju njezin prvi i jedini izbor. I stoga i naš kao njezinih roditelja.
…
Amarie već najavljuje da u svoju predškolsku akademsku godinu ulazi sa željom da nastavi sa glazbenom radionicom s Melitom u Praktikumu. I što reći, nego – znate sami najbolje što vam je činiti! Mi, roditelji, jedino želimo vidjeti svoje dijete kako se ostvaruje u nečemu što ga veseli! A sudeći po ovoj godini, po tome ste i više nego na dobrom putu! Keep up the good work… Love you!
Želite li da vaše dijete istražuje glas, pokret, ritam i melodiju, a sve kroz igru?
Osigurajte svom djetetu rano glazbeno obrazovanje i doprinesite njegovom intelektualnom i emocionalnom razvoju.
Uvedite ga u svijet glazbe!
Pridruži nam se!
ORGANIZACIJA RADA
Za koga | predškolski uzrast od 5 do 7 godina |
Trajanje | od rujna do svibnja tijekom školske godine |
Kada | jednom tjedno u trajanju od 60 minuta |
Gdje | Gajeva 2, Centar, Zagreb |
Cijena | 300 kn |
Radionice se ne održavaju za vrijeme školskih i državnih praznika.
PRAKTIKUM MUSIC KIDS
ŠTO RADIMO NA GLAZBENIM RADIONICAMA?
Kao što svaki roditelj zna, djeca rastu nevjerojatno brzim tempom i na mnogo načina odjednom. Svake minute, svakoga dana razvijaju vještine jezika, brojanja, pokreta, kontrole svojih emocija. Glazbene radionice pomoći će vašem djetetu razviti doživotnu ljubav za glazbu te pridonijeti razvijanju socijalnih, emocionalnih i fizičkih vještina u radosnom i razigranom glazbenom okruženju!
GLAZBENE RADIONICE ZA DJECU (5-7 godina, predškolski uzrast)
Glazbena radionica djecu predškolske dobi upoznaje s glazbom i glazbenim instrumentima i svim njezinim čarima na njima primjeren način uz igru, priču i pokret… maštamo, plešemo i pjevamo, ma… obuhvaćamo sve glazbene aktivnosti! :-)
Naši polaznici nakon predškolskih glazbenih radionica redovno upisuju glazbene škole.
Program se bazira na Waldorf pristupu (IWP) i Funkcionalnoj muzičkoj pedagogiji (FMP).
Djecu kroz program želimo upoznati sa svim instrumentima kako bi na kraju sami izabrali svoj budući instrument, kreativno se zabavljajući i uživajući uz glazbu.
Zabavan, kreativan i interaktivan način uvođenja djeteta u svijet glazbe, ritma, slušanja, pjevanja, sviranja.
Slušni primjeri uključuju najpoznatije melodije klasične, tradicionalne, moderne glazbe, te dječje pjesme, glazbene instrumente, igre u pokretu, muziciranje u funkciji zabave i razvoja motorike, sluha, govora, emocija i kreativnosti. Naglasak je na grupnom radu i socijalizaciji.
Kreativni glazbeni program objedinjava pokret, glazbu i riječ: sviranje, plesanje, slušanje, pjevanje.
Koncept sata obuhvaća široki spektar sadržaja
- pjevanje pjesmica (priklagođenih godinama, davajući žanrovsku širinu: dječje pjesmice, popularna glazba)
- razvoj metra i ritma izvođenjem brojalica, te bubnjanjem i sviranjem perkusija
- instrumentalno muziciranje
- improvizaciju
- slušanje glazbe
- upoznavanje glazbala i glazbenika (gosti na satu)
- zabavne metodičke igre
- iskustva glazbe odlaskom na koncerte i glazbene izvedbe (u dogovoru s roditeljima)
Glazbeni set koji dočekuje svako dijete zove se Orfov instrumentarij – svako dijete ima za sebe na satu rezervirano sljedeće:
- 1 glockenspiel
- 1 kalimba
- 1 par štapića
- 1 zvečka
- 1 def
- 1 bongo bubnjić
- 1 guiro
Dodatno, u programu je i izrada nekoliko jednostavnih, vlastitih instrumenata koje djeca zadržavaju kao uspomenu.
Po završetku programa svaki roditelj dobiva PRAKTIKUM KIDS CD sa slušnim primjerima za svoje dijete, PRAKTIKUM KIDS SKRIPTU PJESMICA I GLAZBENIH IGARA koje može kontinuirano istraživati sa svojim djetetom.
GLAZBENO OBRAZOVANJE ZA DJECU PREDŠKOLSKOG UZRASTA
Kod djece ovog uzrasta jako je važno postaviti osnove glazbenog obrazovanja. To su ritam, tempo i visina tonova (smjer kretanja melodije). Važno je napomenuti da se većina sati temelji na interakciji između djece.
Istraživanja govore da postoji spona između glazbene naobrazbe i bolje sposobnosti učenja koja se vidi i na području jezika, govora, memorije, pažnje i emocija. Uključivanje djece u rano glazbeno obrazovanje može doprinijeti boljem razvoju intelektualnih i emocionalnih vještina. Ranom glazbenom naobrazbom djeca vježbaju mozak i mogu utjecati na njegov razvoj što uključuje i razvoj njihove osobnosti. Glazbena naobrazba značajno poboljšava rad živčanog sustava i potiče sposobnost učenja. Na nastavi kroz godinu ćemo poticati aktivno slušanje, rad u timu, razvijati motoričke sposobnosti te komunikacijske vještine i disciplinu kroz izradu instrumenata, crtanje, ples, sviranje i pjevanje.
Povezivat ćemo glazbu s trenutnim doživljajem i naučiti kako glazba utječe na inspiraciju. Pokreti ili crteži bit će potaknuti glazbom koju slušaju.
Zahvaljujemo na lijepim riječima, a posebno na Vašem angažmanu da našoj djeci prikažete sve ljepote glazbenog svijeta. Ivor je uvijek rado išao na glazbenu radionicu, a posebno se veselio kada ste počeli koristiti glazbala. Kaže da obavezno nastavlja dolaziti na radionicu poslije ljetnog odmora.
Obzirom na navedeno, veselimo se ponovnom susretu u listopadu!
Zahvaljujem Vam na trudu da ispišete osvrt na naše dijete, iz iskustva znamo da nimalo nije lako u pisane riječi pretočiti mišljenja, dojmove i zaključke. Tijekom godine smo prikupljali Vaše komentare i pratili kako Kei reagira na pjevanje kojemu se uvijek rado vraćala. S obzirom na to da smatramo glazbeno obrazovanje temeljem razvoja svake osobe i da je Kei bila jako sretna s Vama, vjerojatno se vidimo na jesen.
Svaka pohvala dragoj Meliti koja je divna u radu s djecom. Izrazito predana i kreativna. Jagor je dobio sve čemu sam se i nadala i još puno više.
Nastavljamo sa dolaskom na vašu radionicu i neizmjerno se tome veselimo! Jako ćete nam faliti preko ljetnog odmora!
Voditeljica radionice
Melita Lovričević
voditeljica radionice
Magistrica je ekonomije, jazz glazbenica te apsolventica na Institutu za Waldorfsku pedagogiju u Zagrebu. Ljubav prema glazbi odvela ju je u profesionalno bavljenje glazbom, a tu strast usmjerila je i u osmišljavanje vlastitog glazbeno-vokalnog programa radionica „Alkemija glasa i zvuka“ namijenjenih djeci, mladima i svima bez obzira na dob i struku, koje provodi u suradnji s Udrugom Praktikum te Ministarstvom kulture (Ruksak pun kulture). U glazbi je od svoje treće godine, pohađala je „Glazbeno Učilište Elly Bašić“, srednju školu za ritmiku i ples „Ana Maletić“ , seminare na Rock Akademiji u Zagrebu i Grožnjanu, online seminare Berklee Music School, radila s inspirativnim mentorima, a također završava Management na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.
Godine 2014. u sklopu festivala Jazz hr Proljeće u KD Vatroslav Lisinski predstavlja se kao jedna od novih nada jazza „Marjan Marjanović“. Godinama pjeva u zboru KUD INA pod vodstvom maestra Bojana Pogrmilovića.
Osim s vlastitim bendom, Mel & Thunders, surađuje s brojnim drugim jazz sastavima, big bendovima, kako u živim nastupima tako i studijski. Vlastiti izričaj među ostalom nalazi kroz pisanje autorskih tekstova na skladbe virtuoznog osnivatelja gypsy jazza-a Djanga Reinhardta te sastav snima i CD „Thunder jam session“.
Surađuje (kako studijski tako i koncertno) s Big Bandom Hrvatskog Glazbenog Zavoda, Tamburaškim orkestrom Hrvatske Radio Televizije, Royal Garden Blues Dixieland bandom, Django Jet Gypsy Swing Bandom te brojnim stranim umjetnicima u domeni jazz, swing, etno i fusion glazbe. Odnedavno započinje vokalnu suradnju kao član jedinog Kletzmer benda na ovom području, Jewsers. Svoj izričaj pronalazi i u autorskom sastavu „More Love Ensemble“ kojeg osniva zajedno s Petrom Ćulibrkom i Enosom Kuglerom 2016. godine iza kojih stoje dva objavljena albuma za Aquarius Records.